
מי מפחד מ DATA בתיירות?
תיירות היא עיצוב של חוויות. חוויות אינדיבידואליות וסובייקטיביות שאותן קשה, עד בלתי אפשרי, לכמת או למדוד.
תיירות היא תעשייה. תעשייה של עובדים, חומרי גלם ושורת רווח: פלוס או מינוס, פשיטת רגל או אקזיט- את רווח אי אפשר שלא למדוד.על המתח שבין מה שקל למדוד לבין מה שחשוב למדוד, ועל הנתונים שעליהן נשענו החלטות היסטוריות בפיתוח התיירות בעבר.
על החלטות מבוססות מידע (Data Driven Decisions) בתיירות, ועל החשיבות העצומה שלהן לקהילות, ליעדי תיירות, ובמיוחד לעסקי תיירות קטנים, ועל החדירה (באיחור) של מדעי המידע לעסקי התיירות.
על כל זאת ועוד בהרצאת ערב של יואש לימון, לשעבר מנהל התיירות של מצפה רמון, והיום יועץ ומסייע לעסקי תיירות להטמיע את בסיס הנתונים שלהם בתהליכי קבלת ההחלטות.
הכניסה חופשית, יציאה בכובע הקסמים.
פרטים נוספים
מרצה - יואש לימון
על המרצה -